"Slovnično občutlivim, ne priporočam branje bloga" :)

torek, 29. maj 2012

Phhhh

Zadnjič nekaj tarnam Manimejkerju v zvezi z nekim naročilom in kje jaz najdem take ljudi. Pa me gladko malo zavrne : "Taki so vsi naročniki!” Malo sem se zamislila in potem me je prešinilo:"Res je!".
Ljudje, ki imajo zelo slabo predstavljivost si najemajo oblikovalce, arhitekte, stiliste ali pač neke svetovalce in jim hkrati tako solijo pamet, da na koncu, ko le ti popustijo naročnikom, z zmazkom ni nihče zadovoljen.
Res se mi je že zgodilo. Pa ne samo enkrat. Ljudje mislijo, da imajo nore ideje in se jim zdi (v mojem primeru) čist preprosto, da če znaš šivat, uletiš v trgovino z blagom, kupiš blago, ukrojiš in ulalal imaš fantastično obleko - Noup.  Tem istim ljudem,  bi se zagotovo že zataknilo pri skici. Pa tudi iz dvo-dimenzionalnega prostora v tri  ni najlažje. Sploh pa se zaplete pri blagu,  ponavadi ni take barve v takem materialu kot bi hoteli. Pa tudi povprečen človek nima manekenske postave in ima sigurno kako pomankljivost, ki jo želi skriti.
 Sej vem da Berni zdaj misli, da je ona na paleti, ampak pišem čist zaradi nekih drugih naročil. Hotela sem povedat, da če grem k zobozdravniku, mu najverjetneje ne pametujem kako naj mi zaplombira zob in mu zaupam, da bo naredil tako, da bo zame in za moje zobe najbolje. Enako pričakujem tudi od ostalega zdravstvenega osebja in od mehanika, ki mi popravlja avto,  od odvetnika, ki mi piše tožbo, od učiteljic, ki mi učijo otroke,  mogoče sem kdaj pametna na treningu plezanja, ampak večinoma, če nekoga prosim za nek nasvet, ga skušam poslušati in ga ne silim, da dela tako kot jaz želim, le zato ker sem jaz plačnik.
No, pa sem se malo spihala. Meni je lažje, vam pa najbrž n'č jasno.
Pa naj vas sonce greje tudi čez teden.

8 komentarjev:

  1. Jaz sem te pa ravno hotela vprašat, kako blago uporabljaš ti za tvoja krila. Ker nekaj takega jaz iščem, samo drugačne vzorce. Zdaj pa ne vem, če si upam :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :) Blago pisano je navadno od kakih designerjev bombaž z elastanom. Vendar ga ni nikjer več za dobit :(. Tisto enobarvno pa je iz Lokateksa.

      Izbriši
    2. Hvala :) Iščem kaj po netu, pa ne vem, pod kaj naj iščem. Jersey me ne mika preveč.

      Izbriši
  2. Riba to je Jersey. Vendar bombažni! Mah vidiš to je tudi ena fora, ki me včasih spravlja ob živce :). Vsi T-shirti so pletenine, če ga pogledaš od blizu vidiš da ima zankice:) in to je jersey. če ne misliš šivat zadrge, potem je to optimalni material!

    OdgovoriIzbriši
  3. A vidiš, zato pa pojma nimam, kaj je kaj. Misleč, da sem kupila jersey, sem kupila kdo ve kako pletenino, ki je precej tanka in strašansko raztegljiva in katastrofalna za šivat. Ko gledam etikete na kupljenih oblačilih, pa povsod piše 100% bombaž ali pa še kakih 5% elastana. In po spletu pač ne morem potipat blaga in videt, kako je raztegljivo in potem klikam tja v tri dni in se jezim, ker nič ne najdem. :))

    OdgovoriIzbriši
  4. O.k Riba če rabiš kratka navodila glede tekstilij, se mi oglas na mail. Je pa težko vse tko na hitr razložit v enem komentarju.

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala, se javim! Zlata si.

    OdgovoriIzbriši
  6. Jaz pa od zobozdravnika takoj zahtevam, naj me zadrogira, potem mu mal zatežim za bele plombe, nekaterim odvetnikom (se z njimi srečujem le službeno) kar dobro gledam pod prste, frizerju prinesem pokazat svojo fotko izpred desetih let (ker mislim, da je fora v frizuri), za zdravnike imam tudi spisek vprašanj(a pa so res nujni antibiotiki?), za čistilko imam kup predlogov...No, ja, mehankarju pa zaupam, mi ne preostane drugega :))
    Sej v resnic ne težim tok, ampak mal je pa kdaj vseeno treba (sploh če ti že šestič flikajo isto luknjo na strehi, delavce zalotiš, ko štemajo nosilni tram stoletne hiše, da bodo lažje popucal spodaj, slikopleskarji pa vzamejo preresno svoje delo in prepleskajo fresko)
    Ampak - ne daj se, Tina!
    Miss 10 P of C

    OdgovoriIzbriši

Veselim se tvojega komentarja!