"Slovnično občutlivim, ne priporočam branje bloga" :)

petek, 2. marec 2012

Maaaarec

Sladkali smo se. Leva je hruškovo čokoladna, desno pa je malinina pita, ki je bila tokrat res odlična.


Med vsemi čudovitimi darili, je tole domače izdelave (po mami), izpadlo zelo simpatično.

  Juno mi je narisala karto za v London, Flora pa za domov, Manimejker pa je vplačal tisto ta-pravo :).

No, pa da ne bo ostalo samo pri obljubah, tokrat pokažem delček pomladne kolekcije broškic ali špangic, ki sem jih napovedovala že tule. Pisani makci :).



Sploh ne morem verjet, da je že Marec!
Zaustavite zemlju, silazim...

11 komentarjev:

  1. Vse najboljse tudi tebi! :o) Imava zgleda blizu rojstni dan. Obe torti zgledata zelo mamljivi, tisti cokoladni zvitki pa se bolj.

    Za karto za v London sem seveda neskoncno fovs, pa ceprav sem bila tam ze 7x, se mi zdi. Na zalost so nasi izleti na Otok za en cas crtani iz seznama.

    Pa makci so super lepi. Seveda me, kot vedno, zanima stranski šiv :)))) Ziher so krasni kar tako, nasiti na majico :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz sem tud že bila v Londonu en parkrat, ampak mi je eden tistih krajev, kamor bi šla lahko tudi večkrat na leto.:)
      KAr tako našiti na majico, bi se pomoje scufal ob pranju in bi blo škoda vsega dela.

      Izbriši
    2. Aha, hvala za informacijo :) Ja, jaz bi se lahko parkrat na leto vračala v Anglijo, še raje na Škotsko in tudi v Wales. Vse to smo že obdelali, ampak še ne vseh pokrajin. Zdaj me mika Cornwall, ampak bo moral počakati na naslednje leto.

      Izbriši
  2. Vse najboljše! In uživaj v Londonu!

    OdgovoriIzbriši
  3. Vse najnajnajboljše. Tudi jaz kar ne dojamem, da je res že marec, čeprav ga imam zelooooo rada.
    Uživaj v Londonu in v celem letu z zadnjo številko, ki se začne na 3 ☺ Torti izgledata fantastično!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga M, hvala lepa:).
      Torti sta sicer klasika za nas, ampak goste sta navdušili, tako da moram res zapisati recepte na bolj prijazen način da jih lahko razpošljem.

      Izbriši
    2. Khm, zdajle sem šla prou nazaj gledat, k mi nekaj ni dalo miru, kako lahko zmnožiš dve enomestni številki in dobiš 39 - sem butara trapasto gledala in te postarala za nekaj let, sori, nisem nalašč. Za recept se pa tud jaz priporočam.

      Izbriši
    3. Sej v bistvu imam na 4 leta rojstni dan (tako tudi praznujem) in ko naslednjič praznujem, res ne bo več trojke spredaj.

      Izbriši
  4. Odgovori
    1. Hvalalala! Sej se nam kmalu pridružiš s slavjem, če se kaj prav spomnim. :)

      Izbriši

Veselim se tvojega komentarja!