"Slovnično občutlivim, ne priporočam branje bloga" :)

nedelja, 4. marec 2012

Mermaid

Nekoč v srednji šoli sem si zamislila, da bi bila morska deklica (pomoje je mela Cher kak vpliv) in mami je iz omare privlekla neko fantastično turkizno blago z laski.  Naredila sem si krilo z repom in mama mi je kupila turkizno lasuljo. Fantastičen kostum je bil, za tiste čase. Če se ne motim, so celo sošolke kupile satene v različnih barvah in smo pri meni doma šivale repe, nato pa nas je Mama Dragica vse fantastično namazala... Super je bilo.  Škoda, ker nimam nobene fotografije, le živ spomin.
Pred letošnjim pustom,  pa mi je nečakinja naročila kostum morske deklice za šolsko predstavo. Bojda  ima glavno vlogo.  V torek je predpremiera in komaj čakam, saj v prvi predstavi je bila fantastična in ne dvomim, da v tej ne bo še boljša :). Kostum ji zelo pristoji, le svetlobe je zmanjkalo zato so prvotne slikice posnete na moji Lumpi. Ki je že naročila kostum za drugo leto :), pravzaprav sta ga obe :).


Pa še akterka.

Aha, naredila sem dva kostuma. Drugi je za kolegico, ki pa ni enakih dimenzij in ga zato nismo poslikali na modelu, ga bom pa na sami predstavi!

Klari moja: "Break a leg",  Teta Tina je že zdej ponosna nate.:)

2 komentarja:

  1. Odgovori
    1. Hvala. Me je pa reva že klicala, da ji je sošolc na rep stopil in da rabi popravilo! AJajaj!

      Izbriši

Veselim se tvojega komentarja!