"Slovnično občutlivim, ne priporočam branje bloga" :)

četrtek, 08. december 2011

Delavnica v vrtcu

V vrtcu so nas povabili, da otrokom predstavimo poklic ali pa opravimo z njimi kako delavnico. Tako sem izbrala prednovoletni čas, pobasala šivalni stroj, ostanke blaga, lepila, trakce, bleščice in malo dobro volje :). No, če sem čisto odkrita ni blo vse tako spontano,  nekaj gumbkov sem sama naredila iz fimomase, nekaj pa sem jih pozlatila (kar z zlatim sprejem) in pobleščila (lepilo v spreju in bleščice).


Doma sem pripravila okraske (napol zašite), ki so jih otroci napolnili s polnilom in na licu mesta sem jih dokončno zašila in prišila še kak trakec po želji. Po tem pa so jih krasili z lepili in bleščicami, gumbki , pentljicami ...
In nastali so prav lušni okraski!








4 komentarji:

  1. A jaz to prou vidim, da imate spet tanajboljš toršico?

    OdgovoriIzbriši
  2. Aja, super ideja, Tina. Bravo, bravo!

    OdgovoriIzbriši
  3. Sandra, to je Vesna. In Vesna je res Super!

    OdgovoriIzbriši

Veselim se tvojega komentarja!