"Slovnično občutlivim, ne priporočam branje bloga" :)

ponedeljek, 3. oktober 2011

Rekviziti

Ko mi je kolegica (arhitektka) pomagala risati načrt za stanovanje,  se ni mogla načuditi zakaj rabim toliko omar, oziroma, tako veliko shranjevalnega prostora na hodniku. Ja, za rekvizite! Veliko jih imamo. Pa vedno več jih bo, no vsaj večji bodo :). Žal je klet tu povsem neuporabna. Je vlažna in  povsem NE varna. No, če jih malo naštejem: vsaj 4 pare pancarjev, 4 pare smuči, plezalni pasovi, plezalke, plezalna vrv, 4 kompleti plavutk in mask, spalke, rolarji,  tekaški čevlji, tekaške smuči in več vrst čelad...

Zdaj sem si privoščila novega. Takega, ki ne bo zasedal nič prostora v omari. Ja v tisti na hodniku, ki je tako ali tako še nimamo :).  Tako grem danes tudi na prvo plavalno uro. Držite pesti, da se ne utopim.

6 komentarjev:

  1. Hihi, to pa poznam ☺ poleg vsega zgornjega še drsalke, pa gojzarji (vse x5), šotori, ena gora kompletov, karabinov, ploščic in grigri, enih 9 ruzakov, dvojna lavinska oprema, dvojna oprema za turno smuko, dereze ... je veliko, ja, ampak jaz to čist enostavno RABIM :$ in pol rabim tud veliko prostora za opremo ☺

    Fajn plavaj ... to me pa nikoli ni preveč privlačilo, čeprav je bilo nekaj časa glavni vir (dobrih) prihodkov v študentskih časih ☺

    OdgovoriIzbriši
  2. Hočeš reči. da obvladaš plavanje v nulo. Ja jaz sem v študentskih časih goljufala in hodila 200% na telovadbo. 1x plavat in 1x na odbojko.
    Zdej sem pa ugotovila, da sem precej tehnike kravlja pozabila, predvsem dihanje in zdaj sem se prijavila v klub. Da me bodo matral:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Neeeeee, ne ne obvladam plavanja u nulo ☺ (nisem mami Sandra). Nekoč v davnih časih sem naredila vaditeljski tečaj, kar pa ni garancija, da se pri metuljčku ne bi (že takrat) skoraj utopila :S
    Je blo pa takrat fino bit vaditelj, ker so bili ves čas tečaji, pa kolonije in podobno. Eno poletje sem bila celo poletje zastonj na morju, pa še plačali so mi ... samo skupine so se mi menjale. Plavanja samega pa čist zares ne maram glih najbolj. Voda res ni moj element.

    OdgovoriIzbriši
  4. Primi se za nos, ko se boš začela utapljat :))

    OdgovoriIzbriši
  5. @ Zofija, ni blo treba. Na srečo nisem vse pozabla in prav lušno je blo.

    OdgovoriIzbriši

Veselim se tvojega komentarja!