"Slovnično občutlivim, ne priporočam branje bloga" :)

sreda, 19. oktober 2011

Nagrajenci so...


Hmmmm, ja Anonimni 1, bojda pričakuje zlatolasko v prihodnjih dneh :), Anonimni 2 pa jo že ima ,18 mesečno. Škratek pa pravi, da ima pravo zlatolasko.
Drage nagrajenke, pošljite mi naslove na smuc.tina@gmail.com, da vam pošljem medvedke. Hvala vsem za sodelovanje!!!

5 komentarjev:

  1. Olala, tole je pa moja prva nagrada. Pa še prva sem bila izžrebana. :)
    Naša zlatolaska (ali pa bo mogoče rjavolaska) zamuja, smo jo pričakovali že včeraj, pa še nič ne kaže, da bo kaj kmalu tu - jaz se namreč počutim kot rožica. ;)

    Hvala ročicam, ki so me izžrebale in seveda hvala pridnim rokam, ki so medvedke naredile.

    OdgovoriIzbriši
  2. Oooooo.....tudi jaz še nikoli nisem dobila nagrade oz.imela sreče pri žrebu...
    Hvala vaši zlatolaski in vam, ker boste podarili tako luštne medvedke....

    OdgovoriIzbriši
  3. Ooo, super. :) Sestrica bo vesela. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Evo, medvedek je doma!
    Super kjut in paše celo na mojo (zlatolaso - khm, khm...) glavo.
    :)
    Še enkrat hvala!

    OdgovoriIzbriši

Veselim se tvojega komentarja!