"Slovnično občutlivim, ne priporočam branje bloga" :)

nedelja, 9. oktober 2011

Na Kras

V prejšnji objavi sem malce zamolčala, da se slabo počutim in sem šla kljub očitnim znakom, da se me nekaj loteva, na plavanje. V sredo, pa je ladja potonila. Zabasal mi je sinuse, v glavi mi je utripal in komi sem dihala čez usta. Pa še to le v sedečem položaju. Mal sem bila jezna nase. Tekla nisem že več kot en teden in še takrat sem se napol bolna bolj vlekla, kot tekla :(. In zdaj sem k' cunja in to 14 dni pred maratonom. Recept za uspeh, NI DVOMA! Jutri ne grem plavat, bom pa poskusila lažji tek:).

Dosti jamranja! Včeraj sva z Manimejkerjem peljala njegovega Ameriškega sodelavca,  njegovo punco in mamo v Škocjanske jame.





Super vam rečem, topleje kot zunaj. :) Čeprav zunaj je vse še tako zeleno. Na vrhovih pa sneg! Čudovito! Nato smo skočili v Rodik na kosilo.
Pa na sprehod v  Lipico in na ogled kobilarne. Muzej je super!


No in za konec smo se odpeljali še v Trst na Barcolano. Tu je bila pa precejšna gneča in nikjer, ampak res nikjer, ni bilo za parkirat.
Ampak lep izlet. Vse priporočam. Tudi Trst, sam ne v času Barcolane :) !

6 komentarjev:

  1. Ja, na Krasu je krasno, pravim tudi jaz, Kraševka :-)

    Ma, kaj je s temi boleznimi pred tekmovanji, pa res ne vem. Jaz pred vsako tekmo, ki se je žlim udeležiti, ali zbolim, ali pa me kaj strašno boli...

    OdgovoriIzbriši
  2. Na Krasu je bolj znosno, za naslednje leto za ogled Barcolane z visokega priporočam Kontovel! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. @Dailan, Hvala za priporočilo. Čeprav včeraj je bil dan pred regato in smo si hoteli od blizu mal barke pogledat, pa ta navtični utrip doživet. No pa sej 4-je smo ga, sam voznik ga ni:)))

    OdgovoriIzbriši
  4. Ker sem vraževerna, na to vprašanje (Pa ne da si ti tud bolna? ) ne bom odgovorila :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Pa še vprašanje za Dailan; kako se že imenuje una vas, kjer moraš zaviti za Marijino svetišče?

    OdgovoriIzbriši

Veselim se tvojega komentarja!