"Slovnično občutlivim, ne priporočam branje bloga" :)

petek, 1. april 2011

Window shopping

Ena od mojih največjih zabav, kadar grem na pot je, da prešnofam kar se da veliko trgovin in vedno najdem kaj novega. Tokrat sem imela težko delo. Trgovine so bile večino mojega bivanja tam zaprte. Odprejo se ob 10.30 ali pa še kasneje, ob ponedeljkih celo ob 13h. Tako sem imela zelo malo časa.
Pa sem si vendarle kupila novo torbico, znamke za katero prvič slišim.


Našla sem tudi  Nizozemsko znamko otroških oblačil, kateri se nisem mogla upreti :). Punci sta zadovoljni!




Blago na tržnici je bilo čudovito, samo kaj, ko nisem navajene nositi toliko gotovine naokoli. Sem se pa napasla :).

4 komentarji:

  1. Ja res je bilo čudovito. Sem tancala zraven in bi skor cepetala, k nisem vedla kaj nej! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako luštno pikasto krilce! Všeč mi je tudi torbica. Samo potem bi morala imeti vse pospravljeno notri. ;)
    Lepo se imej.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja Saša mene tud medejo trije predali, sam ključe zaenkrat lažje najdem:)))

    OdgovoriIzbriši

Veselim se tvojega komentarja!