"Slovnično občutlivim, ne priporočam branje bloga" :)

sreda, 27. oktober 2010

Piran

Otroci so skočili k babici na počitnice in tako sva po dolgem času uspela obiskati kino. Ogledala sva si Vojnovićev Piran-Pirano. Všečno. Igra v filmu je fantastična! Nina je odlična, "bosanca" sta super:).



Film sva si ogledala na Viču, z desetimi obiskovalci:(.

Dan poprej pa sva si ogledala dokumentarec Once Brothers ali Nekad braća. Tudi zelo dober dokumentarec.



Sploh za generacijo rojeno v času Jugoslavije. Ti da misliti!

4 komentarji:

  1. Za Vojnovićev film sva imela že kupljene karte, pa sem se potem zvečer tako slabo počutila, da nisva šla. Ampak še bova.

    Za tale dokumentarec sem tudi že slišala. In zdej, ko sem gledala tale odlomek ... pizda, me je stisnilo pri srcu.

    OdgovoriIzbriši
  2. Sem mislila da si ga že videla, sej se je tvoj mož hvalil da imata zmenek:)))

    Dokumentarec bo pa zihr kako solzo priklical!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja, sej pravim, da sva imea zmenek, ja, pa se je sfižil. Ampak se bo ponovil v realizirani verziji. :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Tina, malce off topic: a je zdaj Reader v redu? Nekaj sem šraufala na blogu in srčno upam, da je zdaj bolje...

    OdgovoriIzbriši

Veselim se tvojega komentarja!