"Slovnično občutlivim, ne priporočam branje bloga" :)

nedelja, 8. avgust 2010

Tri Jeklenke

Toliko planov sem imela kako bom veslala na morju. Mislila sem poiskat kajak in si ga vsaj kdaj isposodit... Ja direkt na plaži so sposojali neke kajake, sicer tiste sit on top, ampak to je bilo najbrž pre-simpl zame in sem si dnevno izmišljevala izgovore, zakaj ne danes.
Tako nisem nič veslala. Vse do danes, ko sva s Kapetanko (tekačico triatlonko) odšli na Trbojsko jezero.
Prvič sem bila tam. In z arhivskim čolnom tam nisem povsem nič izstopala:). O veslu pa raje ne bi. Res sem se bala, da se bom zvrnila. Hmm, mogoče, ker voda res ni bila mamljiva. Seveda sem se spomnila na morje in kajake pred nosom. Vendar tisti je bil tak stabilen kajak in še bistra voda, to ni zame. Jaz potrebujem svinjsko vodo, da se vozim od enga izliva kanalizacije do drugega . To je zame izziv. Ja in res je bil. V dobre pol ure veslanja, se nisem zvrnila in sem se kar lepo ogrela.



Na poti domov, sva se zapeljala še do Skok športa po strokovno mnenje. Jutri poizkusim s potovalnim kajakom, pa da vidim to razliko.

1 komentar:

Veselim se tvojega komentarja!