"Slovnično občutlivim, ne priporočam branje bloga" :)

ponedeljek, 23. avgust 2010

Literatura

Berem po blogih, kako so nekateri pridni in celo z metri merijo, koliko so prebrali med počitnicami. Drugi sanjajo o tem kako bi brali, če bi le utegnili.
Jaz nisem nikoli kaj dosti brala. Domače branje mi je bila nočna mora, na morju pa sem največkrat posegala le po stripih. Saj veste, kot mala po Zvitorepcu in Lakotniku in Mikijevem Zabavniku, kasneje pa sem prebrala tudi kakega Dylan Dog-a al pa Lazarus Ledda. Lansko poletje, sem bila sama nad seboj presenečena, ker mi je v 14 dneh uspelo prebrati 5 knjig in se vmes še igrati z otroki. Zame je bil to uspeh. Letos sem si glede na izkušnje pripravila tudi manjšo zalogo knjig, vendar me je Manimejker presenetil z darilom, ki je izpodbil mojo literaturo.



Ja tako je to, če človek prenavlja stanovanje. Tako sem se prebila le čez Svinjske nogice. Trenutno sem končala z obdelavo strokovne literature svetil.



Nenazadnje pa si bom še danes naročila nov Ikea katalog, ki bo v naslednjih mesecih moje večerno branje ali bolje rečeno listanje za lahko noč. Vsem vam, pa želim veselo branje:)

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Veselim se tvojega komentarja!