"Slovnično občutlivim, ne priporočam branje bloga" :)

četrtek, 9. februar 2012

M(O, Ja) :)

Mala Lumpa me neprestano riše v krilu. Pa sem si ga končno izdelala.
Moje zahteve so podobne kot pri otroških krilih. Udobno, pralno in NE tesno. :)


14 komentarjev:

  1. Lepa :))) Obvladaš, ni da ni :)))
    lp, Ines

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Lahko rečem le: bil je skrajni čas! Kikl'ca je 1A in lepo se ti poda ツ

      Izbriši
  2. Prav luštno kiklco si si naredila :) ♥

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala punce!
    Že cel dan sem v njej in je res super.
    Nimam pojma, kaj sem tolk cajta mencala. :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Fajn kiklca. Lepi in praktični žepi, v pasu enostavno in res fensi. Ali je to narejeno kot krilo na balon spodaj? Ali je v pasu tudi lastika ali samo patent?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sem dala v pas elastiko, pa sem jo vn vrgla. Torej zdej jo ni:). Men je tko bolj udobno. Je pa narejena na balon in spodnji material je viskoza, da se ne lep na žabce!

      Izbriši
  5. Ko da kupiš v kaki trgovini kaj.

    OdgovoriIzbriši
  6. Super kiklca ... kje pa bi se dobil kakšen podoben kroj za takole kiklco?

    OdgovoriIzbriši
  7. Uf Barbara to je en vrste balonasto krilo. Kroje pa rišem sama, tako da bi težko svetovala kje bi dobila prav tak kroj!

    OdgovoriIzbriši
  8. Aha ... kroje sama rišeš, u bravo. Luštno krilo, zelo zelo.

    OdgovoriIzbriši
  9. zdaravo Tina.
    Res super kiklca na bolon. jaz jo iščem, tako kiklco na balon že cca. 1 mesec, rada bi jo imela za na poroko. seveda jo nikjer ne najdem, očitno malo zamujam z modo :). seveda imajo oblekce na balon, jaz pa želim kiklco. Zanima pa me, če bi lahko dobila/posodila, ta tvoj kroj (plačam, ker si ga resničnoooooooooooooo želim?

    LP BARBARa

    OdgovoriIzbriši
  10. Uf Barbara, taka za na poroko je mal drugač narejena kot tale iz yerseya-pletenine. Pa tista mora biti po meri narejena.
    Nisem čist zihr, sam ene 90% sem prepričana, da sem kroj vidla v reviji (pomoje Burda al pa Ottobre) v Svetu Metraže. KJer ga gotovo lahko kupiš!
    Lp T.

    OdgovoriIzbriši
  11. hvvvvvalllllaaaaa.sem našla kroj :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Anonimni, kje si dobila kroj za balonasto krilo. Hvala

      Izbriši

Veselim se tvojega komentarja!