"Slovnično občutlivim, ne priporočam branje bloga" :)

ponedeljek, 28. november 2011

Smrekce

Tele so čist sveže, za popestritev zimske garderobe. Čeprav priznam, razmišljam tudi o tisti ta veliki, ki bo najvrjetneje v loncu, sam da jo izberem! Če boste že pokukali na njihovo spletno stran, si za razvedrilo preberite še Pogosta vprašanja :D.



Kakšna bo pa vaša?

7 komentarjev:

  1. Umetna, z rdeče-belimi, doma zašitimi okraski. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaz bi enooooo, da me pozdravi :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. kok kul so podgovori na pogosta vprasanja! se vid, da so face!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Me veseli, da so vam všeč tako broške kot zelena drevesa :).
    Katkaa, a ti še kr nisi k sebi pršla.
    :(

    OdgovoriIzbriši
  5. Jaz počasi prihajam k sebi, ampak ker moji trije kralji niso pri sebi zarad bolezni, potem še jaz nisem pri sebi :-) Saj veš, kako gre to, a ne? :-)

    OdgovoriIzbriši

Veselim se tvojega komentarja!