"Slovnično občutlivim, ne priporočam branje bloga" :)

četrtek, 28. julij 2011

Veslanje za 110 €

Včeraj kličem na servis peugeot-a, ker mi daljinec od kopanja dalje ne dela več. Pravijo, da je najverjetneje baterija in da naj pridem jutri.
Pridem danes  z zverinami na servis.
"Luči, gospa?" dva smejoča se fanta.
"Ne, ključ sem namočila in mi daljinec ne dela !"
"Kateri avto pa imate?"
"Ja peugeot! :) Aja model, bom pogledala na prometno...".  Eden od smejočih  se fantov mi je pokazal, kje piše 307! :)
Sej vem da je težko verjet, ampak men je to čist nepomembno.  Imam pač zelen peugeot in to je to, kar si zapomnim.  Ko sem bila majhna, sem vedela konjske moči in pospeške najrazličnejših avtomobilov, vse zaradi bratove obsesije, vendar zdaj nisem več pod njegovim okriljem:).
Eden izmed fantov: "A vi ste tista, ki jo je nekdo porinu v vodo?"
"Ne!  Sem pa veslala in  sem se zvrnila."
No zdej je blo pa že mal več spoštovanja v njunih pogledih.
Uglavnem baterijo so mi zamenjali, a daljinec kljub temu ni deloval. Naročili so mi novega in bojda, me pride 110€.
Sej vem. Lahko bi ga dala v vrečko ali pa ne vem kam. Ne pa za pajkice in hop v jezero. Sam jaz sem se prvotno oblekla za na kolo in ker so ostali še hoteli veslati sem si tudi jaz izposodila čoln (kao zastonj) tako za pol urice. Ampak cena je po 5 minutah narasla na 110€.
Aja,  pa enoletna pavza med veslanjem je VELIKA pavza:(.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Veselim se tvojega komentarja!