"Slovnično občutlivim, ne priporočam branje bloga" :)

petek, 29. julij 2011

Še kiklco prodala bom...




8 komentarjev:

  1. aaa, kok so lepe! carica Tina :-)))
    a se da naročit kakšen klobuček???
    lp, Ines

    OdgovoriIzbriši
  2. super kiklce, pa kje dobiš tako blago, res je dobro?

    lp barbara

    OdgovoriIzbriši
  3. Kot sem že omenila, je blago od Kenzo-ta in se ga ne dobi več. Sem pa včer enga lušenga cavallija kupla :). Blago designerjev je sicer dražje, ampak navadno tudi bolj kvalitetno.

    OdgovoriIzbriši
  4. kje pa cavallija oziroma designerjev kupiš?

    lp,b

    OdgovoriIzbriši
  5. A te kikle se da kupit? Pa če ja, kolk stanejo? Ta tretja rdeča me mika :) Anja

    OdgovoriIzbriši
  6. @Anja piši mi na mail smuc.tina@gmail.com.

    @Barbara pomoje, da imajo designersko blgo v vseh prodajalnah blaga. Jaz kupujem v svetu metraže in še kje.

    OdgovoriIzbriši
  7. Ali je možno kakšno od prvih 3 kiklc še kupiti ... ta 4 modelček sem že lansko leto kupila in ker jo tako rada nosim, bi rada imela še kakšno tvoje krilce ...

    OdgovoriIzbriši
  8. Hej, hej oglasi se mi na mail!
    Lp T.

    OdgovoriIzbriši

Veselim se tvojega komentarja!