"Slovnično občutlivim, ne priporočam branje bloga" :)

sobota, 10. julij 2010

Surfanje

Prvotno sem mislila na blogu objavljati le male objave ali linke zanimivih stvari, ki jih najdem med surfanjem po netu. Kasneje sem se preusmerila v lastne izdelke in lastna filozofiranja. Poletje je in vračam se k surfanju:)!
Nekaj dni nazaj me je kolegica prosila za strokovni nasvet:). So v fazi prenove stare hiše in za zunanjo ograjo, si je umislila neko pleteno ali drugače vozlano vrvno ograjo. Problem je nastal pri vzorcu in izvedbi. Kot že tolikokrat poprej, sem hotela preverit če kaj takega že obstaja, se je kdo že lotil česa podobnega itd.
Kaj bi Tina brez surfanja in Interneta?
Med drugimi najdbami sem naletela tudi na tole spletno stran.





Čudovite ograje. Mislim, da se je tu moje strokovno svetovanje končalo, če le ne bo predrago:)

4 komentarji:

  1. O moj bog, ko bom velika, hočem imet tako čipkasto ograjo :) Čist res.. Idrijske čipke so mi bile vedno všeč, tako zelo, da sem se celo učila klekljat. Ampak ograjo narest, bi bilo pa preveč zame :)
    Ti kar objavljaj tudi take linke, super so.

    OdgovoriIzbriši
  2. Živjo Tina,
    Ne vem čisto, če bi imela čipkasto ograjo, ker bi potem sosedje kar naprej stali pred njo in občudovali. Jaz pa bi morala kuhalnik kave kar na vrtu naštimat. ;)
    Je pa definitivno lepa in nekaj posebnega.

    OdgovoriIzbriši
  3. @Sonja, ti sporočim ceno, ko jo izvem. Da boš nabavla čipkastga prašička kot šparovček za ograjo :)
    @Saša/Lunaspi, pozdravljena. Ja mogoče se najde tudi soseda (Sonja), ki bi trdila da je to njena ograja :)))

    OdgovoriIzbriši
  4. Hecne sta, jasnoooo, da bi bila to moja ograja, tudi če bi jo Saša postavila :))))))
    Sem že včeraj premišljevala, kako velik punkelj in kleklje bi človek rabil za eno tako ograjco :)))))) Pa žlahto, ki bi pomagala zategovat "niti" :)
    Še dobro, da ne rabim nobene ograje, sicer bi šparanje za tole verjetno čisto ogrozilo moj budget za ustvarjanje.

    OdgovoriIzbriši

Veselim se tvojega komentarja!