"Slovnično občutlivim, ne priporočam branje bloga" :)

ponedeljek, 12. april 2010

Bleščeče

Joj! Kaj vse se spremeni, ko dobiš otroke. Moji lumpi sta nori na bleščice, prav tako kot večina njunih vrstnic. Nekaj časa sem jih še uspešno bremzala, pa jima je vseeno uspelo, okužiti tudi mene. Ajajaj!
Sama sem se trenutno navdušila nad sledečimi pomladnimi supergami.


Vendar mislim, da bodo zmagovalne mnogo manj udobne kot tele na sliki.V soboto so se mi namreč v plezališču strgale moje dolgoletne plezalke in bo treba po nove.

Lumpi ste že nekaj tednov nazaj dobili nove platnene supergice, z bleščečim tiskom, ki pa vseeno ni zadovoljil vseh njunih bleščečih se potreb in sem jih danes še malo bolj "nakrancljala".




Evo, še nekaj idej kako lahko okrasite svoje ali otroške platnene superge in jih naredite unikatne.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Veselim se tvojega komentarja!