"Slovnično občutlivim, ne priporočam branje bloga" :)

nedelja, 17. januar 2010

Krščeni copati

Od 14. Ljubljanskega maratona sem tekla natanko trikrat. Ja vem. žalostno. Sam ob bolečini je motivacija vedno manjša.
Ko sem se lani Septembra odločila, da bom šla na 21km sem si v Londonu kupila Nike+ sportband .
To je ura, ki se poveže z čipom v supergi in poleg časa, meri še korak in tako izračuna pretečeno pot in porabo kalorij. Zame, ki ne maram merilca srčnega utripa in prav tako ne potrebujem mp3 predvajalnika tako rekoč idealna stvar. Pa še lepa. ;).
Nato sem se prijavila še na Nike Running in začela trenirat. Vmes sem se prijavila še v šolo teka pri Urbanu, kjer sem med drugim izvedela da so moji krasni zelo lepi copati zame popolnoma zanič. Predvsem premehki, kar je predvsem nevarno za moje gležnje. No pa nisem kupila novih in pridno trenirala. Ko sem podaljšala progo čez 5km in se preselila na asfalt, me je začelo boleti koleno. Tik pred maratonom me je bilo strah, da mi bo na sami progi klecnilo koleno ali kaj podobnega. Superg, pa si tik pred preizkušnjo nisem upala menjati.
No maraton sem odtekla brez poškodbe. Vendar bolečina v kolenu pri teku je ostaja.

Tako sem se odločila, da si za božička kupim nove trdnejše in primernejše superge in začnem znova.
Kupila sem tele:
Nike zoom Elite 4 women


Bojda so trše in primernejše od prejšnjih, pri katerih so blažilci zdržali manj kot leto. Vsaj tako mi je dejal prodajalec, kateremu sem verjela, v upanju da me v novih koleno ne bo bolelo. Od božiča pa vse do včeraj nisem našla primernega časa za krst le teh. Odločila sem se za tek do Koseškega bajerja. Tek res osvobaja. Super je bilo, vse do bajerja, nazaj pa sem zopet čutila koleno. Vendar kako ga ne bi, čutila sem cele noge. Saj so bile temperature nizke. Imam namreč dolge tekaške hlače, vendar ne podložene in po dosedanjih tekih so primerne le za tek okoli 8°C in več. Včeraj pa je bilo le slabih 4°C. Torej upanje, da je vse le v supergah in ne gre za kako mehansko, mišično poškodbo ostaja, vse do naslednjega teka!

Takole pa sem tekla:

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Veselim se tvojega komentarja!