"Slovnično občutlivim, ne priporočam branje bloga" :)

nedelja, 24. avgust 2008

Nedelja, Ponedeljek, Torek...

Navadno so moji nedeljski zapisi o kakem tekanju ali ne tekanju. Že kar nekaj časa imam super nove superge, tekle pa so le enkrat.
Super so. Tečejo kar same, oziroma, upam da bojo;). Vzela sem za pol številke večje, saj so me prejšnje stale dveh nohtov. Resnično so udobne. Nekje sem nekoč slišala ali pa prebrala, da ti med nosečnostjo zrastejo stopala in jaz sem živ dokaz.

Nike AIR ZOOM VOLMERO+3




Nisem še našla prave motivacije, vsekakor pa se bom prijavila na Ljubljanski maraton, le ne vem še ali bi resno zastavila na 21km ali bo 10km kar dovolj. Vsekakor se bom v roku tega meseca odločila, vse je odvisno od moje sposobnosti organiziranja. Jutri grem namreč po dolgih letih spet v službo, če me nov prej kap;).

2 komentarja:

  1. oooo lepe so hudoooo! Sam jst ne maram laufar....
    sem pa začela zjutraj telovadit: vstanem 4 45...
    10 minut rabim da se zbrihtam, pol pa grem do sosede, ki naj bi bila že pokonc...(malo morgen itaq), jo zbudim in ostale v bajti tudi hahaha in pol midve migava pol urce, zaenkrat kar zunaj, jesen pa pozim pa se bova preselili v njeno fitnes telovadnico, ki jo ima v kleti...
    To delam 3 dni in fak**** šit imam eno kilo več??? za kwa že????
    lp Ines

    OdgovoriIzbriši
  2. Kokr jaz vem so mišice težje od maščob. Drgač pa teb kaka kila več bolj prov pride, ko ne;)))

    OdgovoriIzbriši

Veselim se tvojega komentarja!