"Slovnično občutlivim, ne priporočam branje bloga" :)

nedelja, 9. marec 2008

Vikend poročilo

Sem delno upoštevala nasvete "miss DG" in "miss 10 pairs of Camper" (komentatorki v prejšnem postu pod psevdonimom), da mogoče pa zaenkrat še ne rabim novih superg. Vsaj ne za na Rožnik, ki se med tednom prav nič ne razlikuje od Črnuške gmajne, le med vikendom je malo bolj sofisticirana populacija.
Sem si pa izbrala čeveljce. Hvala Irena! Tokrat ne prek spleta. So pa tako mehki kot kaki copatki. Pa zame so beli čevlji tako nepogrešljivi, kot za marsikoga drugega črni, teh namreče v moji omari ne boste našli;).



Sita sem zimske garderobe! Živa & Co., prinesite sonce k nam, da bomo lah bosi skakal;).

3 komentarji:

  1. Sem mislila v pred prejšnem postu, v tistem, o teku in novi tekaški opremi;).

    OdgovoriIzbriši
  2. Prosim za preimenovanje v Miss 5 parov camper čevljev (mogoče 6), ker se bolj sklada z dejanskim stanjem. Hawk. Miss6/2Camper

    OdgovoriIzbriši
  3. Aj kent biliv zis!
    Ju hev z sejm šuz aj hev...

    Hja, sem zmer govorila da maš dobr okus ;)

    OdgovoriIzbriši

Veselim se tvojega komentarja!