"Slovnično občutlivim, ne priporočam branje bloga" :)

sreda, 9. marec 2011

Bolha ali ne bolha

Pri selitvi, smo ugotovili, da imamo en kup uporabnih stvari, ki sta jih punci žal že prerasli. Kolesa, skiroji, poganjači, avtosedeži... No in tako sem se odločila, da stvari prodam na Bolhi.
Vse lepo in prav. Prav hitro sem prodala stvari, razen tale še čepi (po moje je bolho kupovalcem dokej neznani predmet) in miza, ki dela gužvo najemnikom v stanovanju (res je velika). No, pa ker tako velike mize (140 x 140 x 75) res ne moreš nikamor spraviti in ker jo v 14 dneh nihče ni kupil,  sem se odločila,  da jo pač podarim na spletu.

Ufff..,  to pa je, zgodba zase. Medtem, ko se jaz matram pripeti sliko k oglasu, me že kliče neka gospa, da ona mizo rabi. Lepo ji razložim, da je miza res velika in da potrebuje kombi. Ja, bom jaz susjedu rekla, pa bo pol on pršu. Jaz medtem naložim sliko. Seveda ji je miza všeč, ampak čez 3 minute  je susjed  reku, da on ne bo pršu! O.k. pol se je pa začel. Maili letijo, telefon pa zvoni kot blazen!!!
Ni blo konca. Postavim tri v vrsto in se zmenim, da se drugi dan slišimo in jo pridejo iskat. ZVONENJU pa ni blo konca. Jaz iščem gumb za izbris oglasa, telefon pa kar zvoni.... Vržem baterijo ven iz telefona in v miru najdem gumb za izbris oglasa! VDIH, IZDIH!
Uffff, MIR!  Ne ni še! Tistim prek maila, se ne da dopovedat, da je pred 10 minutami še bila, zdaj jo pa ni, ker jo je nekdo ustno rezerviral. Jaz pač njihovega maila: A  mizo še imate? Nisem vzela kot rezervacijo!!!
Uglavnem, jaz se tega ne grem več. Mizo sem prodajala za 40 Evrov in mislim tudi, da jih je vredna, pa so se mi oglasili eni trije. Seveda bi jo tudi znižala in sem tudi jo, tistemu, ki je to sploh poskusil, da bi jo le kdo prišel iskat. Močno dvomim, ampak res močno dvomim, da jih telih 30 klicočih res potrebuje tako veliko mizo.  Pa kaj je narodu? Lačni kruha in iger?
Upam le, da mize ne najdem na kakem drugem oglasu. Razočarana.

3 komentarji:

  1. Miza je sigurno vredna več od 40 €, kar se tiče pa podarimo.si je pa to klasika. Pri nas to uredim tako, da si od prvih klicočih zapišem št. in ime, oglas izbrišem ali napišem, da je rezervirano (maila ne objavim, sicer se ti res zmeša), potem pa vidim kdo res pride ali ne pride. Ogromno je namreč takšnih, ki kličejo samo da kličejo! :)
    No, pa v oglasu vedno z velikimi črkami napišem lastna demontaža in odvoz, pa še, če je zadeva težka ali zelo velika. Doslej je bilo še vse uspešno predano naprej.
    Veliko uspeha tudi tebi!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja Iza za drugič, ki upam da ga ne bo, vem!
    Kasneje je oglas iz Bolhe, ki ga tud nisem znala takoj zbrisat, vrglo na Podarim in sem imela 20 neodgovorjenih klicev, medtem ko so mi ruvali modrost.
    Lušten ne. In z na-pol mrtvim obrazom, nej odgovorjam na klice.

    OdgovoriIzbriši
  3. ;) Sicer sama nimam izkušenj s prodajo predmetov, ampak me ta objava spomni na vse tiste klice v zvezi s prodajanjem avta. Groza ;)

    OdgovoriIzbriši

Veselim se tvojega komentarja!