"Slovnično občutlivim, ne priporočam branje bloga" :)

ponedeljek, 5. marec 2012

Vedeževanje


Moja najboljša prijateljica že od nekdaj obračala kavo in v njej bere vse sorte :). Nato je metala najrazličnejše karte in se nasploh veliko ukvarjala z mistiko prerokovanja. Jaz nikoli nisem dajal temu večjega pomena, saj smo to jemale bolj za šalo. Danes, ko pomislim na prerokovanje, vem le, da toliko pa le verjamem, da si ne bi nikoli želele, da mi kaka"ciganka" pogleda v roko, ali pa da mi vrže karte. Enostavno si ne želim vedeti, kaj me čaka.
No tole je bil malce dolg uvod "bottom line" je, da sem bila naprošena za ustvarjanje scene za vedeževalsko  oddajo in tole sta dve sceni, ki sta nastali:


Takole, pa so vidne na A kanalu, vsak delovnik od 10.40 do 12h.



Ta druga, je končno zaživela danes. Sicer je bila moja prva izbira, naročnik pa se je odločil za prvo, vendar  je sedaj dal luč tudi drugi.:)

 Katera se pa vam zdi bolj simpatična. Ste že videli oddajo? Vas zanima vedeževanje?

6 komentarjev:

  1. wauuu dobri sceni, ta druga zmaga itaq :)))
    vedeževanje me pa prav nč ne zanima :P
    lp, Ines

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni pa je taprva scena všeč-

    IN vedeževanje tudi mene sploh ne zanima. Edino v srednji šoli sem si s pomočjo ene prastare pratike zelo rada brala iz dlani oziroma iz črt na njih...

    OdgovoriIzbriši
  3. Prva scena mi je bolj všeč, je pa druga bolj "vedeževalska" in "okrogprinašalska" :o) Najbrž je že razvidno, da me to ne zanima. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. To, da so si mnenja različna glede scen, mi je pa sploh všeč. Ker sem se za obe trudila :).

    OdgovoriIzbriši
  5. Meni je bolj všeč prva, deluje "lažja in bolj čista"; druga je pa bolj vedeževalska. V vedeževanje verjamem - vedeževalka nama je napovedala, da bova imela še enega otroka - fantka, ki se bo imenoval na M. No in lani smo dobili Maruško. ;-) No kaj, saj ni čisto zgrešila.

    OdgovoriIzbriši

Veselim se tvojega komentarja!