"Slovnično občutlivim, ne priporočam branje bloga" :)

sreda, 28. marec 2012

KApice

Letos nisem pozna, samo vreme je prehitro :). Bojda bo še hladno. Se spomnite lanskoletnih. Nam pridejo prav v vseh letnih časih. Pozimi jo nosita pod čelado ali  pod debelejšo kapo (da ju volna ne praska). Na morju, jih nosita če fajn piha. Po plavanju na bazenu so obvezne, tako poleti, kot pozimi, saj si nikoli ne sušita las na bazenu. Večinoma so bombažne, vmes se najde tudi  kaka iz bambusa.


Fantovske, pa v naslednji objavi.:)

3 komentarji:

  1. Tisti ptički so super lepi! Uau. Škoda, ker nisem več majhna (mislim, po cm sem žal še, samo sicer ne) :))))

    OdgovoriIzbriši
  2. Ej RIba, jaz sem ptičke zase naredila :-) Res! Mam na morju ko piha zmer kapuco naglav in pogrešam tako kapico. A misliš da je preotroška, mah sej jaz sem tud :-)!

    OdgovoriIzbriši
  3. za Zarjo, bi vzela fuksijo barvo z metuljčkom, al pa trkizno s ptički. Lp Tamara

    OdgovoriIzbriši

Veselim se tvojega komentarja!