"Slovnično občutlivim, ne priporočam branje bloga" :)

sreda, 13. april 2011

Sapramišja sreča

Velika lumpa je med rojstno-dnevnimi darili dobila tudi karte, ali bolje rečeno druženje ob gledališki predstavi Sapramiš 2. In tako smo včeraj prvič obiskale, obiskali  Mini teater. Predstava je super, kostumografija je krasna in igra tudi.  Otroci so se zelo vživeli.
Jaz sama sem bila navdušena nad songi, ki gredo hitro v ušesa, čeprav se mi zdi, da je delno zaslužna tudi vokalistka, Sapramiška (Vesna Zornik).  Vesne Zornik seveda nisem prepoznala, se mi je zdel pa glas znan :)). Včasih sem res  en Zombi.



Seveda sem doma ugotovila, da je songe uglasbil Mitja Vrhovnik Smrekar. Ta isti, ki je napisal skladbo za Gremo mi po svoje. Tako da sem kot zgleda, postala njegov velik fan.

Velika Lumpa je trenutno navdušena nad nauki v zgodbah. In nauk Sapramiške 2 je:  Vsak je sam svoje sreče kovač!

2 komentarja:

  1. Sapramiška je meni zelo všeč, ampak bom najbrž ostala pri poslušanju cd-ja, zaenkrat.
    Sem pa velika fenica Svetlaninih pravljic.
    Takšna darila so meni najbolj všeč - da te nekam popeljejo, v akcijo. ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Morda pa ti popelješ nečaka ;)

    OdgovoriIzbriši

Veselim se tvojega komentarja!