"Slovnično občutlivim, ne priporočam branje bloga" :)

sobota, 2. april 2011

Novo kolo

Pred 6-mi leti sem si kupila Familly bike. Super truper kolo, ki je bilo tudi super-truper težko in ga ni bilo najlažje nositi v klet. Sedaj, ko smo se preselili ni nič lažji dostop do kleti, ki pa so verjetno še manj varne, sem se odločila da ga prodam :(!
Kolo sem imela res rada, saj sem v sprednji sedež lahko naložila zelo veliko napoljnjeno vrečo najboljšega soseda. Vendar punci sta sedež prerasli in zanimanje za Familly bike, ki jih žal ne delajo več, je res veliko. Tako sem ga prodala in ostala praktično brez kolesa.
Premišljevala sem o novem kolesu. Potrebujem ga. Za prevoz po mestu in do bližnje okolice, predvsem pa bi potrebovala veliko, res veliko košaro, da lahko vanjo naložim  tudi "fasungo" :).
Tako sem si zamislila, da si bom kupila rabljeno kolo kar na Nizozemskem. Tam imajo veliko izbiro mestnih koles. Takih pokončnih, na katerih se voziš kot gospod :) (primzizem). Svoj namen sem omenila lokalnemu klesarskemu mojstru, ki mi res pogosto menja zračnice (sej ne da jih ne znam sama, le odročno je to delo v stanovanju). Opozoril me je, da naj ne kupim takega z notranjimi prestavami, ker me bo menjanje zračnice stalo precej več kot zdaj in da pokrovi za verige iz obeh strani, baje tudi niso zaželeni v njegovi delavnici. :)

No takega sem imela v mislih:







Vendar ta ima vse, kar ne bi smel imeti! Pa še nov je in NI za v našo klet.
Videli smo res veliko koles. Kupiš lahko tudi vse možne dodatke za kolo. Od prevlek za sedež, čudovite torbe, košare (obvezno okrašene z umetnim cvetjem), stojala za košare...



Tudi tile, ki smo si jih izposodili v hotelu so bili precej simpatični.

Nekaterim je bilo kljub nizkim temperaturam že zelo vroče!


Tole ogromno varovano parkirišče, pa je na železniški postaji,  kjer imajo tudi servis in prodajo starih koles ;).









Tale je prišel z mano v Ljubljano :)!
Še malo ga našminkam, pa bo tak kot tisti na 1. fotografiji ;).

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Veselim se tvojega komentarja!