"Slovnično občutlivim, ne priporočam branje bloga" :)

ponedeljek, 11. april 2011

Srnice, zajčki, metuljčki...

Poletje me je prehitelo :).
Naredila sem nekaj bombažnih kapic, ki jih moje lumpe še vedno radi nosita, tudi če sta že veliki. Posebej, ko pihlja ali pa, ko imata mokro glavico. Pa tudi, ko morata, kljub visokim temperaturam, pozirat. :)))




Naredila sem jih v različnih velikostih, ker sem imela tudi nekaj naročil. :)




To pomlad jih bomo kot zgleda preskočili, bodo pa  jeseni takoj pri roki.



Zmanjkalo mi je etiket in nekaj je še nedokončanih kap. Tako, da jih moram zopet naročiti, potem pa hitro klobučke šivat. :)

3 komentarji:

  1. Super zgledajo! Všeč mi je vzorček srnice.

    OdgovoriIzbriši
  2. Prav luštne so. Ravno prav pisane.

    OdgovoriIzbriši
  3. Saša, sem sprva hotela kužke pa muce, pa nekako ne zadanem oblike:(

    Andreja, v pisanosti me prekašaš 100% :)

    OdgovoriIzbriši

Veselim se tvojega komentarja!