"Slovnično občutlivim, ne priporočam branje bloga" :)

sreda, 30. maj 2012

Zakaj klobuček

Evo še malo samo-reklame. Ponavadi je treba napisati neko prednost svojega izdelka pred drugimi ali nekaj v tem stilu, vsaj mislim, da so nas tako učil pri tistih parih uricah ekonomije, ki so bile zame res mučne. :)
Klasično vprašanje je : Zakaj izbrati moj klobuček?
Moji klobučki so izdelani iz več ali manj 100% tankega  bombaža, takega srajčnega, za lažjo predstavljivost. Krajci so podloženi, pri večjih modelih so trši, da bolje držijo obliko in senco. Pri najmanjših so mehki, da lahko malček v njem tudi zaspi in ga krajčki pri tem nič ne ovirajo.  So tudi pralni. Lahko ga operete tudi v stroju na 40 stopinj C, krajci se bodo morda malo zmehčali, a jih vedno lahko utrdite s škrobom, ki se uporablja tudi za utrjevanje moških ovratnikov. Po novem so tudi  nastavljivi tam od 5 do 7 cm. Ko piha veter ga pritrdite zelo na tesno, ko pa pripeka sonček in nič ne pihlja, ga namestite na bolj ohlapno in položite na glavo. Po pomožnosti še z malo zraka spodaj, da ne ogreva glavice. Pa še luknjica je primerna za dolgolaske, da ven spustijo čopko.
Vse te prednosti so prišle iz izkušenj, saj sem prvi otroški klobuček zašila pred 5 leti, ko je imela moja mlajša hči pol leta. Torej v 5-ih leti sem prišla do takega proizvoda, ki se mi zdi najbolj optimalen.

 Za nas, ki hodimo na morje na res vroče, je pomembno, da je klobuček res tanek in da ni povsem prilepljen ob glavo. Tisti iz jeansa ali pa iz platna z dodatno zaščito so bili za nas vedno prevroči. Da ne govorim o dvostranskih klobučkih, ki so seveda super lušni, vendar za moje pojme veliko bolj primerni za severnjake, kjer se temperature redko dvignejo nad 20 stopinj C.  Jaz sem si nekoč zašila takega dvostranskega iz jeansa, pa je bil v Grčiji uporaben le tako, da sem ga namočila v morje in da sem ga imela mokrega na glavi. Pomoje, da je bil moker le kako uro. :)
No tisti, od lani so prišli po letošnje, ampak najverjetneje jih drugo leto ne bo, ker jim bodo letošnji še prav. :)

3 komentarji:

  1. Tale ekonomija me malo skeli za ušesi .. za (samo)promocijo in oglaševanje je odgovoren marketing :o)

    OdgovoriIzbriši
  2. Riba se vidi, da si res mlada študentka. :)
    Ko sem jaz študirala so ugotovil, da oblikovalce vzgajajo, zgolj v kreativnem delu, ne pa kako se bodo sami prodali. No, rešitev je bila da so nam v zadnjem letniku dodali 5ur nekega ekonmoskega predmeta. Kako se je imenoval se ne spomnim, mogoče podjetništvo, ali pa ekonomika in trženje, spomnim se le tega, da je bil to nek šnelkurz z marketingom, bilancami in poslovnim načrtom. Meni čisti sufer! Spomnim se še neke debele knjige, pomoje Kotlerja in izpita.:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Jah, ni kaj, vdano zastopam svoj bodoči poklic in se udeležujem večnega boja med nami in EF :o) Kotler je pa grozen, se strinjam, še dobro, da je treba poznat samo par ključnih definicij, pa itak ima polno nekih izboljšanih verzij in nešteto kritik :o)

    OdgovoriIzbriši

Veselim se tvojega komentarja!