"Slovnično občutlivim, ne priporočam branje bloga" :)

petek, 18. maj 2012

Novi copatki

 Izbrat si moram nove superge. Odkar sem bila na tečaju pri Urbanu Praprotniku pa od tega je vsaj dve leti, če ne več, se navdušujem nad bosim tekom. A hkrati se ga bojim, ker bojda imam zelo ošvohnele gležnje in se mi ti kar zibajo v obe smeri. Pravijo da  sem  pronator...  Sej to ni kaka skrivnost pri takem "platfusarju". Uglavnem prvič sem zelo mehke copate (bolelo me je koleno) po Urbanovem  predlogu, zamenjala za pronatorske in je bilo res takoj o.k. Zdaj so te čisto fuč in rabim nove.  Najverjetneje bom šla ta 13-ič  gledat Fivefingerske in na koncu kupila pronatorske Nikeice. Bojda se na bosi tek privajaš počasi in je fajn nosit za dolge teke še copate z blažilci ... Sam to je pa čist prevelik zalogaj zame!
Uglavnem prebrala sem tudi Rojeni za tek in sem čist zmedena, kaj naj nabavim? Ima kdo kak predlog?

6 komentarjev:

  1. Te, ki sem jih jaz zdaj nabavila, so menda ena vmesna varianta. Taka za približevanje bosemu teku. Imajo še vedno nekaj blaženja. Ne vem kako je pa z pronacijo/supinacijo pri teh. Jaz sem menda nevtralna.
    http://www.runnersworld.com/community/forums/shoes-stuff/shoes/asics-gel-excel-33-review

    OdgovoriIzbriši
  2. Bosa lahko laufaš tudi če ne kupiš superg :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mal sumim, da vem kdo je ta anonimni :)
      Ampak stvar res ni tako preprosta, ker tečem po Tivoliju in bi se vsak tek končal z urgenco. Če že ne z urgenco, bi pa potemtakem rabila večkratni obisk pedikerja in smo tam tam s ceno.:)

      Izbriši
  3. Jah, nič, k Rolbeku se odpravi po huaraches... ;-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma glede na to da sem si ene 10 ket nazaj japonke iz plute sama delala, pol tole tud ne bi smel bit problem:)

      Izbriši

Veselim se tvojega komentarja!