"Slovnično občutlivim, ne priporočam branje bloga" :)

nedelja, 20. maj 2012

Vikend ustvarjanje

Napet vikend, ni kaj. :)
V soboto je praznovala moja mama. Piknik vedno prav pride. Že zjutraj sem se jezila, ko so po otroški sobi ležale odprte tempere, pa papirčki, škarje, lepila...ni da ni! A kasneje je 8 letnica prinesla iz tistega kaosa takle makec za babico.

Jp, sem kar utihnila!

Slikice samorogov od male lumpe nisem slikala, smo pa babici naredile tudi tak makec za na čopko.


Preostanek vikenda pa sem šivala. Medtem ugotovila, da je luknjica pri klobučku tudi super uporabna za dekleta z dolgimi lasmi. :)


 Pa celo dva fantovska klobučka sem dokončala, več jih je še v delu:).



1 komentar:

  1. Joj kakšni všečni klobučki. Takšne bi pa še moji dolgolaski verjetno nosili.

    OdgovoriIzbriši

Veselim se tvojega komentarja!