"Slovnično občutlivim, ne priporočam branje bloga" :)

torek, 13. december 2011

Božičkove kapice

Medtem, ko sem se jaz menila za delavnico v vrtcu, se je moja "sodelavka" že menila za šolsko delavnico. :)
Tam so namreč zaznali najine šiviljske izdelke (punci sta skupaj v razredu) in naju prosili za kako delavnico. Želja je bila po nekih novoletnih izdelkih  in ker imamo več ali manj doma vsi dovolj praholovcev, sva se odločili za neko uporabno in še vedno novoletno obarvano temo.
Starši so prispevali za blago, vsak otrok je prinesel nek našitek, gumb, zvonček, volnico, kar so imeli doma. Prišlo je še nekaj starih staršev in tako smo v dveh urah naredili več ali manj vse kapice, ki so si jih učenci nato  sami okrasili.  Namen je bil, da se otroci naučijo osnovne izdelave cofka (jaz sem se jo spotoma naučila, kar na delavnici od babic), takega volnenega in takega iz flisa in da si sami prišijejo kak gumb ali pa našitek. Kar je večini tudi uspelo. Nastale so krasne kapice  in ponosno so odkorakali z njimi na kosilo.


 Moram jih  pohvaliti, da so nekateri  prav spretni s šivanko in to ne le dekleta, ki so pridno nizale bleščice, tudi zvezde na fotografiji si je fant prišil sam.
 Slik imam bolj malo in še te so slabe, ker sva bili dve uri povsem aktivni in sem le na koncu stisnila par fotografij. Pa še tu so se mi več ali manj otroci nastavljali, jaz pa ne želim objavljati fotografij drugih otrok.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Veselim se tvojega komentarja!