"Slovnično občutlivim, ne priporočam branje bloga" :)

četrtek, 8. december 2011

Delavnica v vrtcu

V vrtcu so nas povabili, da otrokom predstavimo poklic ali pa opravimo z njimi kako delavnico. Tako sem izbrala prednovoletni čas, pobasala šivalni stroj, ostanke blaga, lepila, trakce, bleščice in malo dobro volje :). No, če sem čisto odkrita ni blo vse tako spontano,  nekaj gumbkov sem sama naredila iz fimomase, nekaj pa sem jih pozlatila (kar z zlatim sprejem) in pobleščila (lepilo v spreju in bleščice).


Doma sem pripravila okraske (napol zašite), ki so jih otroci napolnili s polnilom in na licu mesta sem jih dokončno zašila in prišila še kak trakec po želji. Po tem pa so jih krasili z lepili in bleščicami, gumbki , pentljicami ...
In nastali so prav lušni okraski!








4 komentarji:

Veselim se tvojega komentarja!