"Slovnično občutlivim, ne priporočam branje bloga" :)

ponedeljek, 4. oktober 2010

Kino

Minili so časi, ko sem se v nedeljo zvečer odpravila v kino. Seveda sem takrat zaradi očitajoče družbe, prišla med zadnjimi v dvorano in odšla takoj, ko so se prižgale luči. Kakorkoli sem sebe in druge prepričevala, da ljudje hodijo v kino gledat filme, je skoraj v vseh glavah veljalo nenapisano pravilo, da je kino za zmenke ali pa za ogled filma s prijatelji. Ko se je mama navadila, je bilo lažje. Čeprav mislim, da se je le tolažila z mislijo, tako kot oče, da hodim v kino s skrivnostnim fantom.:)
Oh, ja. Tema je torej kino.
V študentskih časih sem postala oboževalec Liffa in s tem predvsem evropskih filmov. Poznanstvo hostes, mi je omogočalo tako brezplačne oglede filmov, kot tudi pomoč pri selekciji filmov.:) Kasneje sem si skušala letno ogledati vsaj dva filma s festivala, v zadnjem letu pa še to ne:(.
Letos bo vse drugače. Sigurno si ogledam vsaj enega severnjaškega.:)
Pred kratkim sem se ob branju enega izmed blogerskih zapisov, spomnila na liffov film After the Weeding . Ker mi je bil film zelo všeč, sem si ogledala še kar nekaj filmov režiserke Susanne Bier. Tudi igralec Mads Mikkelsen me ni pustil hladne in sem ga sledila v drugih filmih.:)

Ta vikend sem si ogledal Things we Lost in the Fire ta iste režiserke.



Priporočam tako enega kot drugega.

6 komentarjev:

  1. Mads Mikkelsen je samo grši brat Larsa Mikkelsena :-)

    Lars me je očaral v danski seriji Forbrydelsen (ang. The Killing, nem. Kommissarin Lund - Das Verbrechen).

    Stvari, izgubljene v ognju, tudi moram preveriti :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. O Alcessa, pozdravljena.

    Danska serija praviš. Še brskam:), še vedno iščem neko serijo, da mi popestri nedeljska likanja.:)

    Glede lepote igralcev sem pa open-mindet. :) Težko bi rekla, da so mi všeč lepi igralci.

    OdgovoriIzbriši
  3. Lars ni lepotec, je samo ... ma ne vem, meni ima precej s*ksapila :-) Se pravi, da je to bolj subjektivna sodba - njegov brat mi je samo zanimiv. Sem šla iskat After the Wedding na amacon, bo treba še iskati...

    Ja, The Killing mi je bila ful napeta in ful dobra serija...

    OdgovoriIzbriši
  4. Kam si šla iskat?
    Jaz sem si zdajle pogledala trailer in se mi zdi da ga bo treba še enkrat pogledat:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Pri filmih se nekaj časa odločam, potem pa jih kupim na nemškem amazonu ... iskala sem nemško verzijo in našla in naročila. :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Aha Amazonu, sploh mi ni potegnil :D
    Mi smo pa naročeni na najmanši paket pri ITIVI, pa se kr obnese, vsaj za risanke:)

    OdgovoriIzbriši

Veselim se tvojega komentarja!