"Slovnično občutlivim, ne priporočam branje bloga" :)

četrtek, 7. oktober 2010

Ambasador čistih gora

Ste že slišali za akcijo OČISTIMO NAŠE GORE?
Jaz sem se prijavila kot prostovoljec in dobila v nabiralnik: majčko, vrečke in certifikat o Ambasadorstvu čistih gora.
UAU!



Seveda mi sedaj vest nalaga, da izpeljem neko čistilno gorsko akcijo. Ker je moja poglavitna naloga seznanjati svoje naslednike (lumpe) z varstvom okolja, sem se odločila, da bom pripravila nek manjši družinski pohod, na nek hrib (ki ni Rožnik ali pa Šmarna gora), povabila še kako družino in dan namenila osveščanju najmlajših o ohranjanju čistosti v naših gorah (hribčkih). Če bo vreme temu naklonjeno, bo akcija že ta vikend. :)
Upam pa, da mi bo po Lj Maratonu uspe tudi kaka akcija v "pravih" hribih, kamor pa svojih lump še ne bom gnala.:)

2 komentarja:

  1. Uau, krasno. Bi se povabla zraven, če bi bil moj gleženj milosten. Pa še ni. Se dam na seznam za pomlad. :D

    OdgovoriIzbriši

Veselim se tvojega komentarja!