"Slovnično občutlivim, ne priporočam branje bloga" :)

ponedeljek, 4. junij 2012

Ni da ni

En dogodek, dva rojstna dneva, ena migrena in en koncert. Danes pa sem si po vsem tem privoščila supertruper masažo.
Če pogledam nazaj je bilo vse skupaj super. Tudi gospa na M. je bila v kali zadušena in se ni razvila do onemoglosti.
Kar se tiče dogodka, bodo starši navdušenih pobalinov kaj več povedali, oziroma so že :). Naša umetnica je bila zadovoljna, vendar ni pokazala kakega večjega navdušenja, je bila seveda med mlajšimi člani in po pravici še nismo imeli časa za pobiranje vtisov. Njen oče - Manimejker je bil navdušen. Mi je pa na koncertu priznal, da bo odslej malo bolj gospodaren s svojim "prostim" časom.

En rojstni dan sva starša prešpricala in upam, da so naju otroci dostojno zastopali in da bo darilo uporabno :).

 Drugi rojstni dan pa je bil od moje najljubše nečakinje, ki je praznovala že 12. rojstni dan. In kot se za tako veliko punco spodobi, je prevzela celotno motivacijo in organizacijo otrok v svoje roke. Tako da smo starši mleli hrano in najrazličnejše teme :). 

Koncert je bil energičen. Punca ima res veliko energije. Mi je bilo pa hecno, da sem na koncertu in vidim na oder brez, da se neprestano dvigam na prste. Same babe in sem ter tja kak par. Manimejker je rekel, da se počuti velik.



 Masaža pa je bila nadvse sproščujoča in medtem, ko tole pišem se skušam držati navodil maserke (moje drage sestrične) o pokončnem sedenju, pa mi nikakor ne uspe, ker sem vsa razrahljana.
Lep začetek tedna vsem skupaj!

2 komentarja:

  1. Manimejkerjev dogodek je bil pri nas noro dobro sprejet. Do včeraj zvečer smo imeli že eno na kožo pisano igrco izključno za malo sestrico in razkazovanje novega znanja z učno uro za brata (ki je, btw, ob 20h šele prispel domov) :D
    Danes gremo pa po knjigo...
    Povem tukaj, bohve, kdaj bom uspela spisat kaj na svojem blogu... ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. MAjcha sem slišla, da je bil pri vas pozitivni odziv.:)
    Moram pa nujno pohvalit tudi vse sodelujoče in otroke, ki so se meni zdeli izredno fokusirani. Sama sem bila tam le na začetku in koncu, ker sem imela s seboj še ta živahni del kinder kompleta in sva po 10 minutah morali zapustiti zgradbo, da ne bi sprožile še kak alarm. S seboj je imela tudi kolegico iz vrtca:). Vendar, ko smo se vrnile in se je stvar zaključevala, otroci niso bili videti nič zdolgočaseni, prav nobenemu se ni mudilo domov.

    OdgovoriIzbriši

Veselim se tvojega komentarja!