"Slovnično občutlivim, ne priporočam branje bloga" :)

sreda, 5. januar 2011

Pohvala

Da ne bom sam kritike stresala na blogu. Bo danes ena pohvala padla.

Starejša Lumpa ima ob sredah glasbeno pripravnico in navadno gremo tja vse tri. Starejšo oddam in druženje se nadaljuje z mlajšo lumpo in njeno sovrtičkarko, katere brat  je prav tako na glasbeni pripravnici. No tokrat nismo odšle na krof in klepet, ampak nas je ata sovrtičkarke odpeljal v svojo službo. :)  V filharmonijo. Pokazal nam je več vrst tolkal. Punci sta supertruper uživali in razbijali, meni pa je seveda žal, da nisem imela s seboj fotoaparata.  Ne vem če sem že kdaj videla tako velik ksilofon. Vibrafon sem zagotovo videla prvič. Punci sta večino glasbil zelo glasno preizkusili. Od zvoncev, činel, tamburinov, bobnov, piščalk in še kaj.  Torej poučno, tudi zame glasbenega aberveznika.
V vsej tej zabavi sem pozabila, da imam prazno Urbano. Na avtobusu sem vseeno poskusila. Ne vem kaj sem mislila, morda da mi jo je kateri dobri mož napolnil. Nič. Kaj pa zdaj?
Šofer me je  prijazno vprašal : "Imate mobitel gospa?"
"Ja?" malce nerodno.
"Potem boste pa z mobitelom plačala."
Meni pa res nerodno:" Ampak ne znam."
Šofer lepo prestavi v prvo, speljemo in mi daje navodila: "Vtipkate 1889, pa stisnete tisti zelen gumb, da kliče! No, a kliče?"
" Kliče. Kaj pa zdaj?"
Šofer,  prestavlja, daje smerokaz in počasi zavira : "Zdaj pa pristavite anteno telefona zraven avtomata. In zdaj boste dobila sporočilo o plačilu vožnje. Če pa boste želela prestopit... "
"Ne, samo tri postaje se peljem. Najlepša hvala za prijaznost!" ga prekinem in poiščeva še zadnji prosti sedež.
To pa je bilo sila prijazno. In ja, res mi je bilo nerodno. Ta novodobna tehnika mi načeloma ni tuja, sam avtobusi so mi:).

3 komentarji:

  1. Ha,ha ja z avtobusom se pa tudi sama nisem peljala že od srednje šole in prav tako nimam pojma kako to gre. Hvalabogu, da si imela prijaznega šoferja.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tale nasvet tudi meni prav pride. Eno jutro sem bus zamudila, ker sem kot obsedena iskala Urbano. Zdaj vem, da lahko plačam tudi z mobitelom. Kadar je slabo vreme, se veliko vozim z busi in imam same pozitivne izkušnje, ne vem, kaj vsi toliko čez šoferje udrihajo?

    OdgovoriIzbriši
  3. Ma jaz se res bolj redko peljem z avtobusom, velik pešačim al' pa kolesarim. Sam Lumpam je pa cel praznik, če gremo z avtobusom.
    Do sedaj smo imele uglavnem pozitivne izkušnje. Zmeraj nam kdo odstopi sedež:). Sam sej pomoje,ko me vidijo utovorjeno z tremi torbami, pa še dvema vrečkama pa dvema malima lumpama se jim sigurno zasmilim:).

    OdgovoriIzbriši

Veselim se tvojega komentarja!