"Slovnično občutlivim, ne priporočam branje bloga" :)

torek, 6. september 2011

Spet praznovanja

Tokrat sem bila malce pozna in sem za fanta nabavila Rush hour. Super igra za vse starosti. Mislim od 4. leta dalje! Bojim se, da sem jo kupila že vsem fantom, kar jih poznamo!
 Za dvoletnico, pa mi je celo uspelo izdelat hlačke mahadračke.



Fantje so mi vedno uganka.  Pri puncah je važno, da se blešči! Kaj pa pri fantih?

3 komentarji:

  1. Ja,ja za punce se mora bleščati,tu ne moreš zgrešit ;) .
    Pri dečkotih pa se mora sestavljati,razstavljati,vrteti in ropotati.

    Sicer pa super hlače .

    lp

    OdgovoriIzbriši
  2. da ima 2 ali 4 kolesa mogoče??... :)

    OdgovoriIzbriši
  3. @Valentina: Hvala!
    @Jernej: Ja to pri mojmu načaku zelo velja. Čeprav zdej pri 6 letih ima pa mogoče smučke že raj kot kolesa! Če ga vprašaš se zelo težko odloči!

    OdgovoriIzbriši

Veselim se tvojega komentarja!