"Slovnično občutlivim, ne priporočam branje bloga" :)

ponedeljek, 14. marec 2011

Otvoritev sezone sledi,

prve pa draga moja sotrpina, jaz sem nas kr na suh prijavila :-)!












Pa še draga so-blogerica, če se ne motim, je danes ta dan.  Želim ti še veliko burnih zapisov, čudovitih fotografij in bogate letine (vrt). Čim več smeha in sonca in čim manj brisanja nosov. Lepo praznuj!

3 komentarji:

  1. Ooo, hvala, Tina. Res je bil moj dan včeraj, ampak moram priznati, da sem komaj čakala, da mine. Očitno ne prenašam več tako dobro let kot nekoč. :) Še enkrat hvala.

    OdgovoriIzbriši
  2. Super. A si nas prijavila na 12 ali na 29km? :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Včasih res težo verjamem, da služiš denar s tem čimer praviš da ga :)! Klikni na sliko:)

    OdgovoriIzbriši

Veselim se tvojega komentarja!