"Slovnično občutlivim, ne priporočam branje bloga" :)

nedelja, 6. februar 2011

Čas za k(ulturo)ino

Definitivno bo treba ven na SONČEK!
Če pa se zvečer ravno ne odpravljate na kake kulturne dogodke, priporočam dva zabavna filma.
Going to The Distance



It's Complicated



Slednji me je nasmejal do solz, Meryl Streep odlična kot vedno. Alec Baldwin-u pa je vloga pisana na kožo:).
Jaz pa morda po dolgem času obiščem kino in si ogledam Black Swan. Kritike so si tako nasprotujoče, da me res firbec matra:).

Kaj ste pa vi nazadnje gledali?

11 komentarjev:

  1. Prvega bo glede na trailer treba pogledat, drugega pa sem že in ga priporočam. Se čisto strinjam z oceno :)
    Res bo treba na sonček, včeraj na Primorskem je super grel ♥ Uživajte

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaz bi šla tud na Primorsko, mal skalco potipat!!!
    Sam dons bom mogla bit kr z Rožnikom zadovoljna:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Mislim, da je bil zadnji v kinu Njuna družina al' kak je že naslov :o) Jaz sem za komedije, vse ostalo mi je odvečno gledat.

    OdgovoriIzbriši
  4. Teja pozdravljena.
    Tale dva sta kot nalašč za ljubitelje komedije, no, take romantične.
    Jaz načeloma lahko gledam vse, vendar si zbiram teme glede na razpoloženje.
    Komedije te vsekakor razvedrijo, medtem ko drame po moje niso najbolj primerne, za čas, ko se že sam počutiš "dramatično".
    Tko da zdele na sončka po energijo da me drama zvečer ne podre:)!!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Ne govori o soncu, ker sem zdej jaz zbolela. Grrrr!

    Ampak tisti prvi trailer me je nasmejal do solz.

    OdgovoriIzbriši
  6. Aja, Črnega laboda sem gledala in razen tega, da se ukvarja s simpatično idejo, kako se približati božanski popolnosti in kake posledice ima to na navadnega smrtnika, je film bolj zanič.

    Sva pa z M gledala Never let me go, posnet po romanu Kazua Ishigure. Hudo dober. Ampak tudi zelo žalosten. Tak, da ga ne pozabiš nikdar.

    OdgovoriIzbriši
  7. Zadnji, ki sem si ga ogledala je Nič osebnega v Kinodvoru. V Kolosej ne hodim, ker mi ameriški filmi ne sedejo, tako, da tudi teh dveh, ki ju omenjaš ne poznam.
    Uživaj v sončku!

    OdgovoriIzbriši
  8. Drugega sem gledala, prvega ne. Si pa včasih pogledam kar par komedij zapored. Takrat, ko si moram dvigniti energijo in se potegniti iz malodušja. Tako, da mi gotovo tudi prvi ne uide. ;)

    OdgovoriIzbriši
  9. @Sandra mene so tud mal pretental s tem soncom in Rožnikom, sem si obetala žgance. Na koncu sem jedla v kitajski pod tvojim blokom in je blo prav super!!!
    Sva pa ravno včeraj gledala Never let me go in mene se ni dotaknil, oziroma je bil res žalosten in težek, sam me ni impresioniral.
    @Kristina, tale Nič osebnega se mi sliši zanimiv. Meni Kolosej tudi ni "blizu" in filme večinoma gledam doma! Je tudi veliko lažje zaradi varstva:)
    @Saša, se popolnoma strinjam. Meni se zdi, da se moram za drame prav pripravit, medtem ko sem za romantične komedije in Top Gun vedno pripravljena:).

    OdgovoriIzbriši
  10. sonček je super .. film It's Complicated je pa zakon .. sem se nasmejala do solz in ženska je spet dokazala .. da ji ni para ..
    oni drugi film me pa še čaka ...:)

    OdgovoriIzbriši
  11. O čarovnička, še ena nova, pozdravljena:)!

    Evo sem se napokala kokic.
    Meni je bil Črni labod všeč.

    OdgovoriIzbriši

Veselim se tvojega komentarja!