"Slovnično občutlivim, ne priporočam branje bloga" :)

četrtek, 17. december 2009

Reciklaža




Končno sem se lotila projekta reciklaža v uporabi.
1.PROJEKT

RECIKLAŽA ZA RECIKLAŽO
Trajalo je malo dlje, saj smo morale (ni bilo težko - smo tri konzumerke) pojesti 9 kg čokolina za eno "Zbiralnico" (hvala Ksenija). In nastala je prva prototipna Zbiralnica. Dimenzije so 29 x 29 x 36 cm, nosilnost je najbrž okoli 5 - 9 kg, bomo ob uporabi preverili. Mi bomo našo Zbiralnico uporabljali kot zbiralnik starega papirja.
Všeč mi je, tako ime kot Zbiralnica.:)


Nič, zdaj pa na čokolino in k novemu projektu

5 komentarjev:

  1. @snežinka, prav lepo pozdravljena.

    OdgovoriIzbriši
  2. A Čokolešnik tudi kaj jeste? jaz bi eno čokolešnik vrečko naročila, če je možno, za sestrično, kije oboževalka.

    OdgovoriIzbriši
  3. Nina lahko pa ji naročiš, da zbira vrečke in ji potem naredim vrečko zbiralnik ali karkoli, mi jemo sam čokolino :)!

    OdgovoriIzbriši

Veselim se tvojega komentarja!