"Slovnično občutlivim, ne priporočam branje bloga" :)

sreda, 13. februar 2008

O.k. za vse tiste "ne blogerje"

Mislim da je to eden tistih neizbežnih postov.
Zakaj sploh blog?
1.Enostavno, veliko stvari, ki ti jih prileti v mailbox, pa pol zbiraš komu forwardirat, pa večina itak sovraži forwardiranje, pa pač objaviš na blogu,tisto karje tebi všeč, tvoj blog pa ponavadi gledajo tvoji somišljeniki.
2. Res imam rada Internet in na njem najdem veliko stvari, ki znajo bit marsikomu zanimive, všečne, al pa uporabne, sam ne vem pa točno komu. Če pa daš na blog, informacija sama najde uporabnika;). Ker pa nimam toliko časa, da bi vse te stvari objavljala, sem se znašla tako, da sem naročena na bloge in strani ki so mi všeč z googel readerjem (priporočam). Novice tako prihajajo k meni, predvsem razne dizajnerske stvari in jih potem samo poklikam in delim v tistem spodnjem kvadratku Dnevno surfanje, na katerega se lahko prav tako naročite z googel readerjem ali pa email objavami.


3. Resnična inspiracija pa mi je bloggerica swissmiss. Slučajno sem našla njen blog ob iskanju nekih dizajnerskih otroških stvari in ugotovila, da ima kup nekih uporabnih linkov in od takrat sem njen velik fan.

Zakaj dva bloga?
Zato, da ne obešam fotk in filmov tamalih na tegale in da vas ne posiljujem s filmi mojih zverinic v mailboxu, je pa zaprtega tipa, tako da rabite vabilo. Na žalost pa rss feed tam ne deluje, tako da se nanj za enkrat ne morete naročiti, razen pri meni osebno, da vam pošljem mail, hkrati ko objavim post. Upam da bodo mojstri na bloggerju kmalu to popravili.

Še nekaj podatkov za tiste nevešče surfanja in blogov:
Tekst, ki je drugače obarvan ima dodano povezavo, tako da ga lahko kliknete.
Pod objavami je možnost komentarjev, ta je namenjena prav vam, vsakega komentarja bom vesela, saj tako dobim potrditev, da me spremljate. Pisemce, ki je pod objavo, pa je namenjeno posredovanju postov vašim prijateljem, oziroma tistim, za katere menite da bi bil post lahko zanimiv.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Veselim se tvojega komentarja!