"Slovnično občutlivim, ne priporočam branje bloga" :)

četrtek, 17. januar 2008

Kako že, vsak začetek....... JE ZABAVEN

Evo, pa bom začela še na tem blogu. Uglavnem, ker res velik surfam in ker bi rada delila moje dogodivščine na spletu z vami, in ker mi tako ne bo treba pošiljati miljon e-mailov, bom od zdaj naprej vsa odkritja obesla sem gor, vi pa le uživajte in naj vas miška vodi po spletu.


Pred kratkim sem odkrila tole spletno stran, seveda prek nekega drugega bloga(o tem drugič), Etsy in me je povsem prevzela. Pomoje da že cel teden gledam izdelke in nabiram ideje, se nasploh zabavam, da ne govorim kolk je hudih in lepih stvari, ki bi se jim lahko reklo IT'S A MUST HAVE iteam (ane Jurči). Gre za ameriško spletno menjavo izdelkov domače obrti. Torej prodajate lahko karkoli, sami izdelate in obratno. Priznam, me mika;).

Za danes sem izbrala tole.

Men je GROZNO lepa kamera, oziroma torbica za fotoaparat in seveda ročno izdelana. Izdeluje jih Japonska ilustratorka ki živi v Canadi, na njeni Etsy strani si lahko ogledate še ostale njene izdelke.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Veselim se tvojega komentarja!