"Slovnično občutlivim, ne priporočam branje bloga" :)

četrtek, 25. oktober 2012

Tekaška mrzlica

Vse se vrti okoli vremena in napovedi za nedeljo. Napoved ni rožnata, ampak vročina je zame hujša kot mraz. Bomo videli.
Me je pa (neuradni) sponzor gelov (NINJA II) prosil, če naredim tale tutorial.
In sicer je obvezna oprema vsakega maratonca velika vrečka za smeti. A zakaj? Je odlični grelni izolator in je nadvse primerna za stanje na štartu, ker zadržuje toploto. Če izrežete še luknje za roke, pa lahko prve kilometre celo odtečete v njej in jo kasneje odvržete.

POZOR 1. Štartno številko si namestite na majico,  ki se bo videla v cilju in ne na vrečo za smeti!
POZOR 2. Uporabite večjo, predvsem pa daljšo vrečo za smeti (jaz moram še v nakupe:)).
POZOR 3. Če imata pa kak supertruper anorak in ob progi polno navijačev, kamor boste lahko odvrgli anorak, pa vreče najverjetneje ne potrebujete.

SREČNO !

6 komentarjev:

  1. superca. Na srečo imam še nekaj unih palerinc, ki jih delijo v Londonu na vsakem koraku zastonj... ko mi pa zmanjkajo, bo tole prišlo prav...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super! Če me vidiš, me pa pocukej!!!

      Izbriši
    2. Jaz sem pa v Müllerju kupila pelerince za 50c.

      Izbriši
  2. samo ta je pa res fensi, ker imaš spodaj še trak, da si jo lepo stisneš, da te ne piha v popek :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Super ideja! Fajn laufejte, pa potem bom seveda z veseljem pričakovala kakšno poročilo :)

    OdgovoriIzbriši

Veselim se tvojega komentarja!