"Slovnično občutlivim, ne priporočam branje bloga" :)

ponedeljek, 9. april 2012

Pehtranova potica

V petek sem iskala pehtran po tržnici in ga tudi  kupila, tegale v lončku in tistega rezanega, ki ga je bilo že bolj malo.

 Še preden pa sem začela s pripravo potice me je klicala svakinja, da ima celo pehtranko zame. Pri njih doma sladice brez čokolade, izgubijo na pomenu sladica :).  Pehtranka je bila odlična, sicer drugačna od naše in le s ščepcem pehtrana, pa vendar tako dobra, da smo jo že v soboto popoldan zaman iskali, ker jo ni bilo več. In ker pehtrana še nisem zamrznila, sta ga punci takole oskubili.


Pripravile smo testo:
60 dag :) moke
2 rumenjaka
ščepec soli
2 dag kvasa
5 dag sladkorja
5 dag masla
3 dl mleka
malo ruma
in ga pustile vzhajat. Vmes smo namočile model.


Za nadev pa jaz popražim 5 žlic drobtin na dveh žlicah masla, dodam eno sladko smetano dva rumenjaka, 3 žlice sladkorja in vse primešam snegu iz beljakov. 
In pri nas je pehtranka, res pehtranka. :)


Takole jo potresemo in navadno potem še posujemo rozine, tokrat pa jih nisem našla. In takole smo si jo potem narezali.




8 komentarjev:

  1. Mmmmm...
    Jo pošlješ po pošti? Naslov poznaš, haha.

    (en dan prehito sem prišla na obisk, šment)

    OdgovoriIzbriši
  2. :) Lah ti jo tud v culico zavijem, pa si jo vzameš v službo za malico, zdaj ko veš, kje se skrivamo :).
    Lušen je blo mal pokramljat s teboj!

    OdgovoriIzbriši
  3. Njami :)))
    brez zamere - men se zdi da bi moglo 60 dag moke pisat( če bo kakšna manj izkušena delala po receptu, bo mogoče presenečena nad testom ;))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ta je pa dobra! Kako sem se lepo zatipkala! Pa sem šla vseen po knjigo, da nisem katere sestavine pozabila, ampak mere pa nisem pregledovala. Sem popravila in prov lepa hvala!

      Izbriši
  4. A, tudi pri vas je bila pehtranka! Jaz jo obožujem, a sem imela v naših koncih velike preglavice, da sem se dokopala do šopka svežega pehtrana. Ja, Ljubljana je le glavno mesto;-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tudi v Ljubljani ga ni bilo najlažje najt, zato sem ga pa kupila še v lončku da bo naslednjič če bo posreči, kar domač :)

      Izbriši
  5. Krasna pehtranka! :) Kako rada jo imam. Ravno danes so jo naše kuharice pripravile, njam 2 kosa sem popacala kot bi mignil. Letos mi celo na vrtu raste, ampak ugotavljam, da ga zopet nekaj napada....moram potuhtat kaj bi to bilo....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja pretekli vikend sem jo naredila s kislo smetano in odnesla s seboj na morje. Vsak je pobasal dva kosa in je izginila kot kafra :)!
      MOja tašča pravi, da je pehtran občutljiv kot bazilika, da moraš pazit da ju sonce ne izuši. Tako neka na pol senčna lega, mu bojda ustreza.

      Izbriši

Veselim se tvojega komentarja!