"Slovnično občutlivim, ne priporočam branje bloga" :)

nedelja, 15. januar 2012

Osp

Še zmer ni snega v bližini in če se mi je pred mesecom še hudo tožilo po njem, bi zdajle takoj podpisala za poletje.
Včeraj smo se odpeljali v Osp. Punce nista bile navdušene nad idejo, da gremo plezat, pa sem jima omenila, da bosta lahko slekli bunde  in da bosta imeli v varstvu še enega malega člana, pa sta bili  za. Malega člana je sicer mama odpeljala še z eno malo članico v Koper, kjer je baje grdo pihalo. Tudi v campu, kjer smo parkirali je pihalo, vendar pod steno je bilo vse drugače. Res toplo. In punci sta dobili malega  pasjega obiskovalca, s katerim sta se nato zabavali.


V Ospu sem bila pred 10 ali 11 leti,  saj ni najlažje plezališče, so pa lepe dolge smeri in ostra skala. 
Pozabila sem že, kako je če je smer tako dolga,  da čutiš trenje vrvi,  ki te vleče navzdol in misliš, da te soplezalec preveč natesno varuje :).  Splezala sem le dve smeri (eno dvakrat), vendar sem vpela kar na pogled, kar je za otvoritev sezone super. Res je blo lušno.


Tudi punci sta se malo poafnali, čeprav nimata  kakega hudega interesa po plezanju.


Na primorskem imajo cvetoče balkone vse leto. Poleg tega so skrkali kavico na balkonih v pelcih, vendar se jih nisem upala slikati. :)



Za pasjega prijatelja smo kasneje ugotovili, da je domačin. :)

In odpujsali smo domov. 


Upam, da je bil tudi vaš vikend uspešen.

2 komentarja:

  1. ☺ super, fajn dan! V naših koncih smo se tudi menili, da bomo očitno kaj kmalu nekje ob morju vlekli štrike - če bo babica zima tko škrta s snegom. Si pa težko predstavljam martinčkanje v pelcih ... saj so se morali kuhati pod njimi, če pogledam vaša oblačila zraven ☺

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. V vasi je pihalo, medtem ko v skali je bilo čisto zatišje.

      Izbriši

Veselim se tvojega komentarja!