"Slovnično občutlivim, ne priporočam branje bloga" :)

četrtek, 2. december 2010

Spet o darilih

Danes sem ob pogovoru s prijateljico, izmenjala nekaj besed o darilih in igračah in nato kar nekaj ur prebila v surfanju in iskanju najboljšega.
Ona  pravi, da si njen fant želi raketo. Predlagala sem ji tisto od Kidsonroof.  Bolj znani so po kartonasti hiški, vendar so sedaj ponudili tudi raketo. Meni res všečno fantovsko darilo. S temi imam namreč težave:).

Imajo tudi zelo lepo otroško pohištvo.
Sama sem malce potarnala nad ponudbo Lego kock za dekleta nad 6 let in spomnila me je na igro stolpov in frnikol.

Uffff,  ko je bila moja starejša Lumpa  stara okoli 2 leti, so imeli neko predstavitev v Tivoliju in midva z Manimejkerjem sva se precej zabavala.

Prek spleta sem našla tri proizvajalce tako imevanih spustov frnikol ali Marble Railway in tretji izraz je Ball Track. Če boste slučajno iskali:).

Prvega proizvajalca že poznam HABA.


Drugi je cuboro. Ta se mi zdi, je bil takrat na predstavitvi.




Tretja pa je Quadrilla.


Problem je, da pri nas ne najdem nič pametnega. Ima morda kdo kake izkušnje s katerim koli od naštetih?

2 komentarja:

  1. Za fantke je res težje poiskati ustrezno darilo. Vsaj meni, ker se ne spoznam na power rangerse in podobno. Letos sem imela srečo, ker se je nečak sam odločil kaj hoče. In zdaj potrpežljivo čaka že skoraj cel mesec. ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaz se tud ne spoznam na razne Ben 10-ne, pa Gormite. Tko da smo na zadnja dva rojstna dneva nesli družabne igre:)

    OdgovoriIzbriši

Veselim se tvojega komentarja!