"Slovnično občutlivim, ne priporočam branje bloga" :)

nedelja, 21. marec 2010

Lepo je bilo..

Zbudila sem se z polno glavo in smrkavim nosom. In kaj zdaj? Nič!
Pa sva šla. Na poti je deževalo. Kolegi so nama že dvignili štartne številke in v glavi sem se prepričevala, da primorski zrak vse pozdravi.
Bilo je kar hladno. Postavili smo se nekako bolj v sredino štartne ravnine. Fantje bolj naprej, dekleta in Manimejker pa smo ostali nekje v sredini. Kljub temu, da gre za rekreativno tekanje je pred večjimi preizkušnjami prisotna neka nervoza ali bolje rečeno trema. Mene navadno tišči na vodo.:) Tokrat smo punce razpredala na dolgo in široko, kdo ve kaj in zraven malo migale. Muzika je bila glasna, vendar ji nismo posvečale večje pozornosti. Sproščale smo z babjim čvekom in smehom. Nato pa me nekdo prime za ramena in pravi:" Dekleta, kaj ko bi bile vsaj 10 sekund primeru. Vsaj zdaj, ko igra himna in to Slovenska himna!" Seveda mu nismo ostale dolžne, sploh se ne spomnim kaj vse smo "siknile". Čisto v obrambi. Priznam, situacija me je zmedla. Seveda sem prvih 5 km posvetila le razmišlanju o temu možaku. Super, sem se vsaj zamotila. Mi pa kljub vsemu ni jasno, kaj imata himna in patriotizem skupnega z rekreativnim tekom čez dve državi? Res rada tečem in navadno se mi na teh prireditvah dogajajo pozitivne stvari in zato tudi naduljem v tem duhu.
1.sem bila na Kraškem malem maratonu in res je lep tek. Vseskozi se malo vzpenja ali pa spušča, vendar ravno prav. Narava je čudovita. Tudi danes, ko je bilo slabo vreme. Razmišljala sem kako fino bi bilo imeti kamero na glavi, da bi lahko fotografirala vse te čudovite poglede na naravo. Vmes sem se spomnila vseh svojih tekaških prireditev, ki pa jih ni veliko, malo pa tudi ne (2 x 5 km, 2 x 10 km, 2 x 12 km, in 2 x 21 km). Če bi bil tole IQ test bi sledilo ...? Mogoče pa res!
U glavnem čudovito je teči tek prvič. Za pomladni tek sem se odrezala odlično. Najhuje je bilo zadnje 3 km. Telo in glava sta bila za akcijo, noge pa niso hotele sodelovati. Torej potrebujejo še več kilometrine.
Na nove zmage.
Drugo leto pa spet, na Himno! Sam hočem obe!


Primerjava grafov z 14. Ljubljanskega maratona in 10. Kraškega:






Dolžina je pri obeh 21 098 m, samo uro je morda treba ponovno skalibrirat. Ampak čas je pa skoraj da identičen!

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Veselim se tvojega komentarja!